ringar

Tänkte visa några av mina favvo ringar...



lillfingers ring

haha, tror faktiskt den är till som tåring men sak samma! köpt i indien för 5-10 kr.



lillfingers ring

Likaså här en egentligen tåring. Från indien, gick också på 5-10 kr.



gud va smutsig den ser ut.. det är den inte! Sen får jag ursäkta min klämda tumme..
ringen är köpt i Indien för ca 70 kr.



Från Indien, 60 kr



Från JC och kommer inte ihåg vad jag gav för den. Dock är denna ringen väldigt  jobbig... för om man är smo jag (pillar och puffar i håret heeela tiden) så fastnar den och trasslar till allt. Men fin är den alltid!



Sen min lilla vanliga ring som jag alltid har på mig. Vet inte varför.. ser ju ut som en förlovnings ring. Haha, kom o tänkta på är jag va i Indien. Så gick jag och Svante (min gämn gammla kusin) runt på en marknad. Så kommer det fram i liten tant och sliter tar tag i min arm o kollar på mina silver armband och ringar (är väldigt poppis med det där) Så får hon syn på denna lilla och frågar om Svante är min man och om vi har några barn. Haha.. busigt.

Kommentarer
Postat av: BÄCKAAA

ÄLSKA "ursäkta min klämda tumme " hahahahah..

2012-05-03 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0